تسلارو

مجله اینترنتی تسلارو انتشار دهنده اخبار روز و مقالات آموزشی و کاربردی حوزه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، آی تی، تکنولوژی

تسلارو

مجله اینترنتی تسلارو انتشار دهنده اخبار روز و مقالات آموزشی و کاربردی حوزه فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار، آی تی، تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

چرا پورتال سیگما یا پرتال سیگما برند اول پورتال های سازمانی میباشد؟ این سوالی ست که میخواهیم در این مقاله به آن پاسخ دهیم. پورتال سازمانی سیگما یکی از محصولات شرکت دانش بنیان سیگما است که دارای موتور سیستم ساز قدرتمند، امکانات یکپارچه و قابلیت‌های فراوان مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا، امنیت بسیار بالا و پایداری در سرعت است. این افتخار را داریم که بهترین شرکت‌های مطرح ایرانی و بسیاری از نهادها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی جزو مشتریان ما هستند. از جمله مشتریانی که شرکت سیگما افتخار ارائه خدمات و محصولات خود را به آنها دارد، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت ملی نفت ایران، دانشگاه پیام نور، ایرانسل، بانک سامان، ایران ایر، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان فناوری اطلاعات ایران و... است. 

شما را دعوت میکنیم تا صحبت های فریدون کاکاوند رئیس هیئت مدیره سیگما را درباره این محصول را بشونید. 

 

چرا بسیاری از سازمانها، بانکها و برندهای بزرگ از پورتال سیگما استفاده میکنند؟

همانطور که اشاره کردم در مورد پورتال سازمانی به جرات می توان اذعان داشت که تا این لحظه امن ترین نرم افزار پورتال کشور هستیم و با توجه به اهمیت بحث امنیت برای بانک ها و با توجه به گسترش بانکداری الکترونیکی و خدمات الکترونیکی بانک ها ما به عنوان امن ترین پورتال کشور می توانیم نیاز بانک ها و موسسات مالی کشور را پوشش دهیم. لازم به ذکر است، پورتال سیگما علاوه بر امنیت از جامعیت کافی و لازم برای بهره برداری در بانک ها و موسسات مالی اعتباری برخوردار است و می تواند سطح وسیعی از نیازهای مشتریان را پوشش دهد.  شرکت سیگما علاوه بر داشتن سابقه همکاری با سازمان ها و شرکت های بزرگ و بانک ها و کسب اعتبار مثبت از این حیث و اهتمام در به روز نگه داشتن دانش و تخصص مدیران، با عنایت به وجود دپارتمان مشاوره مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان یکی از شرکت های باسابقه در این امر، متمایز از سایر رقبا که فقط به ارائه خدمات فنی بسنده می کنند، می تواند در خدمت مشتریان باشد. همانطور که اشاره شد، شرکت سیگما موفق به دریافت مدرک CMC(گواهی معتبر بین المللی در حوزه مشاوره مدیریت)شده است.

 

 با توجه به توضیحاتی که در خصوص سرویس ابری  شرکت سیگما ارائه دادید، شما چه خدماتی در این زمینه می توانید به بانک ها ارائه کنید؟

 

همانگونه که استحضار دارید، دنیا چندین سال است که در خصوص مباحث مربوط به Cloud فعالیت دارد و ما با یک فاصله زمانی علمی و تکنولوژیک از دنیا در حال حرکت به این سمت هستیم.
به نظر ما بهترین روش برای شرکت های موجود و فعال در زمینه Cloud استفاده از تجارب جهانی و شرکت های پیشرو است. به همین دلیل شرکت سیگما مبادرت به انعقاد قرارداد همکاری با سه شرکت پیشرو و بزرگ اروپایی در این زمینه کرده و در همین راستا نسبت به تجهیز تیم مجرب و کارآمد و دارای سطح دانش مطلوب در داخل شرکت اقدام کرده ایم و امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از توان تیم داخلی و تجارب شرکای اروپایی در زمینه طراحی و اجرای ابرهای عمومی و خصوصی در سطح قابل قبول و با کیفیت و امنیت بالا به سیستم بانکی ارائه کنیم.


 بنابراین می توانم بگویم که مزیت رقابتی ما نسبت به بقیه این است که مشخصاً از یک تیم درونی خیلی قوی استفاده می کنیم و همچنین از کمک پارتنر با تجربه و تمرین کرده خارجی بهره مندیم. شعار همیشگی ما در سیگما این است که ما باید در ارائه خدمات و شناسایی نیاز مشتری همواره یک قدم از رقبا و حتی مشتری های مان جلوتر باشیم. سیگما یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت‌های حوزه IT در ایران است که در سال 1383 تاسیس شده است و در این سال‌ها، توسعه زیرساخت‌های فناوری بسیاری از سازمان‌های دولتی، مراکز، نهادها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها (مانند بانک سامان) و برخی برندهای بزرگ (مانند ایرانسل) را با امنیت سایبری تحسین برانگیز بعهده داشته است. این شرکت که مهمترین محصول آن، پرتال سیگما است، دارای رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک در زمینه نظارت و مشاوره فناوری اطلاعات، تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری است که در اجرای بسیاری از پروژه‌های تحول دیجیتال و دولت الکترونیک، نقشی اساسی در مشاوره و تدوین نقشه راه سازمان‌ها داشته است.

سیگما علاوه بر ساخت پورتال‌های سازمانی حرفه‌ای، در زمینه‌های طراحی و راه اندازی سامانه‌های خدمات الکترونیکی، رایانش ابری و رتبه بندی اعتباری نیز دارای محصولاتی با آخرین استانداردهای بین المللی روز دنیا است. همچنین سیگما یکی از معدود شرکت‌های ایرانی است که در آن سوی مرزها توانسته است پروژه‌های بزرگ حوزه فناوری را در کشورهای همسایه با موفقیت اجرا کند و پرچمدار ایران در عرصه بین المللی باشد.

ادامه مصاحبه در http://www.fanavarandaily.ir/index.aspx?pid=99&articleid=252900

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی